Foglalási szabályzat
Kedves Vendégünk!
Foglalásod csak akkor érvényes, ha azt visszaigazoltuk (e-mailben, telefonon), illetve ha elküldtük az összesítő e-mailt.
Amennyiben mégsem felel meg az időpont, kérjük, jelezd felénk telefonon vagy e-mailben!
A szolgáltatás igénybevételével elfogadod a feltételeinket, és vállalod a költségek megfizetését.
Megjelenési feltételek:
A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a vendég kulturált, józan, tiszta, a szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevételére alkalmas-megfelelő állapotban érkezzen.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást megtagadja, amennyiben ezen feltételek nem teljesülnek.
Ebben az esetben a szolgáltatás teljes díja fizetendő, és a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni
Felelősségi nyilatkozat és visszatérítés:
A szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég késése, meg nem érkezése, vagy a megbeszélt, és leírt feltételek-utasítások be nem tartása miatt bekövetkező esetleges kellemetlenségekért, károkért.
15 perc késés után a szolgáltatás elutasítható, és a teljes összeg fizetendő.
Ezen okokból kifolyólag a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni.
A foglalás lemondási és módosítási feltételei ebben az esetben is érvényesek.
Beleegyező Nyilatkozat:
A foglalási szabályzat elfogadásával kijelented és tudomásul veszed, hogy:
1. Beleegyezel abba, hogy a lefoglalt szolgáltatást a Szolgáltató elvégezze rajtad.
2. Tudomásod van arról, hogy a szolgáltatás kizárólag a te beleegyezéseddel és felelősségedre történik.
3. A szolgáltatás megkezdése előtt minden fennálló betegséget, egészségügyi problémát, érzékenységet vagy allergiát köteles vagy jelezni a Szolgáltató felé, és kijelented, hogy a jelen nyilatkozat megtételekor minden ilyen körülményt közöltél.
4. A Szolgáltató az általad elhallgatott egészségügyi állapotból vagy információból eredő következményekért felelősséget nem vállal.
Lemondási és módosítási feltételek:
• 48 órán túl: díjmentes módosítás/lemondás.
• 24–48 órán belül: a szolgáltatási díj 50%-át számítjuk fel.
• 24 órán belül / meg nem jelenés: a teljes díj fizetendő.
• Időpont módosítás:
• Ha 24 órán belül kéred, a teljes díj fizetendő, kivétel: ha csak 2–3 nappal tolod el, ezt egyszer díjmentesen biztosítjuk.
• 24–48 órán belüli módosítás, ha több mint 2–3 nappal tolod el: a díj 50%-át számítjuk fel.
• Ha 24–48 órán belül jeleztél, de nem történt meg az 50% befizetése a megadott határidőig, a teljes összeget felszámítjuk.
Az időpont közvetlenül előtte csak tartós betegség vagy súlyos vészhelyzet/baleset esetén módosítható vagy mondható le díjmentesen.
A feltételek be nem tartása esetén kötbérigényünket fizetési meghagyásos eljárás keretében érvényesítjük, Az ezzel kapcsolatos költségek szintén a vendéget terhelik.
Köszönjük megértésedet!
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.
Foglalásod csak akkor érvényes, ha azt visszaigazoltuk (e-mailben, telefonon), illetve ha elküldtük az összesítő e-mailt.
Amennyiben mégsem felel meg az időpont, kérjük, jelezd felénk telefonon vagy e-mailben!
A szolgáltatás igénybevételével elfogadod a feltételeinket, és vállalod a költségek megfizetését.
Megjelenési feltételek:
A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a vendég kulturált, józan, tiszta, a szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevételére alkalmas-megfelelő állapotban érkezzen.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást megtagadja, amennyiben ezen feltételek nem teljesülnek.
Ebben az esetben a szolgáltatás teljes díja fizetendő, és a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni
Felelősségi nyilatkozat és visszatérítés:
A szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég késése, meg nem érkezése, vagy a megbeszélt, és leírt feltételek-utasítások be nem tartása miatt bekövetkező esetleges kellemetlenségekért, károkért.
15 perc késés után a szolgáltatás elutasítható, és a teljes összeg fizetendő.
Ezen okokból kifolyólag a befizetett összeget nem áll módunkban visszatéríteni.
A foglalás lemondási és módosítási feltételei ebben az esetben is érvényesek.
Beleegyező Nyilatkozat:
A foglalási szabályzat elfogadásával kijelented és tudomásul veszed, hogy:
1. Beleegyezel abba, hogy a lefoglalt szolgáltatást a Szolgáltató elvégezze rajtad.
2. Tudomásod van arról, hogy a szolgáltatás kizárólag a te beleegyezéseddel és felelősségedre történik.
3. A szolgáltatás megkezdése előtt minden fennálló betegséget, egészségügyi problémát, érzékenységet vagy allergiát köteles vagy jelezni a Szolgáltató felé, és kijelented, hogy a jelen nyilatkozat megtételekor minden ilyen körülményt közöltél.
4. A Szolgáltató az általad elhallgatott egészségügyi állapotból vagy információból eredő következményekért felelősséget nem vállal.
Lemondási és módosítási feltételek:
• 48 órán túl: díjmentes módosítás/lemondás.
• 24–48 órán belül: a szolgáltatási díj 50%-át számítjuk fel.
• 24 órán belül / meg nem jelenés: a teljes díj fizetendő.
• Időpont módosítás:
• Ha 24 órán belül kéred, a teljes díj fizetendő, kivétel: ha csak 2–3 nappal tolod el, ezt egyszer díjmentesen biztosítjuk.
• 24–48 órán belüli módosítás, ha több mint 2–3 nappal tolod el: a díj 50%-át számítjuk fel.
• Ha 24–48 órán belül jeleztél, de nem történt meg az 50% befizetése a megadott határidőig, a teljes összeget felszámítjuk.
Az időpont közvetlenül előtte csak tartós betegség vagy súlyos vészhelyzet/baleset esetén módosítható vagy mondható le díjmentesen.
A feltételek be nem tartása esetén kötbérigényünket fizetési meghagyásos eljárás keretében érvényesítjük, Az ezzel kapcsolatos költségek szintén a vendéget terhelik.
Köszönjük megértésedet!
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.